Dit jaar ga jij aan de slag tijdens de Landelijke Scoutiviteit met het verlegen van je grenzen, ontmoeten van leuke nieuwe mensen en daag je jezelf uit met een te gekke training of tijdens het avondprogramma waarbij je weer even jeugdlid mag zijn in het spellencarrousel. En dat alles in het thema "grenzeloos ontdekken en genieten". Je kan nu het hele programma vinden hier

Ook zijn de meeste trainingen bekend! De aankomende tijd zullen de laatste trainingen worden aangevuld. Zoals je gewend bent hebben we weer een leuk en divers trainingsaanbod. Welke uitdaging ga jij aan? Meer informatie over de trainingen kan je hier vinden. Schrijf je dus snel in voor de training die jij wilt doen, want vol = vol. De inschrijvingen voor de trainingen gaan zondag 15 april om 12.00 open!

Had je je al ingeschreven voor de Landelijke Scoutiviteit? Ga dan naar SOL om je inschrijving aan te passen:

• Log in, in SOL
  • Ga naar mijn inschrijvingen
  • Selecteer je inschrijving voor de Landelijke Scoutiviteit en open deze
  • Scroll naar beneden en kies voor de optie “Wijzig inschrijving”
  • Je kunt nu de door jouw gewenste training aanvinken
  • Vergeet niet je wijziging op te slaan