Jaah, eindelijk is het dan zover! Het trainingsaanbod voor de Landelijke Scoutiviteit is bekend! Met twee dagen lang minstens vijftien toffe trainingen zit er voor iedereen wel een gave uitdaging tussen.

Heb je jouw favoriete training(en) gevonden? Schrijf je dan in via SOL. Voor de trainingen geldt VOL = VOL!

Zaterdag 15 september

Dagdeel Trainingen spel

De volgende trainingen van spel worden per dagdeel gegeven. Staat er een “A” achter het nummer van de training, dan wordt deze training in de ochtend gegeven. Staat er een “B” achter het nummer, dan vindt de training in de middag plaats. Door deze keuzes leveren we maatwerk. Jij kunt kiezen wat het beste past bij jouw interesses en (scouting)leven. Omdat het de bedoeling is dat je een dagvullend trainingsprogramma hebt MOET je altijd een A en B training kiezen.

Zaterdagochtend

Zaterdagmiddag