Van 14 tot en met 16 september vindt de volgende editie van de Landelijke Scoutiviteit plaats op Labelterrein Sint Walrick in Overasselt. De Landelijke Scoutiviteit is hét evenement om meer kennis op te doen en te bouwen aan je Scouting netwerk. Het is een evenement voor alle leidinggevenden, kaderleden, vrijwilligers en roverscouts van Scoutinggroepen en regio's uit heel Nederland!

Per 1 januari 2018 kun je je inschrijven via de website voor de Scoutiviteit. Een ticket voor Scoutiviteit kost € 67,50 maar boek je je ticket vóór 1 april 2018 dan krijg je 5 euro korting als deelnemer en betaal je maar €62,50.

In ruil daarvoor wacht je een inspirerend evenement waarbij ontbijt, lunch en diner is inbegrepen en boordevol gave trainingen, ontspannende activiteiten, een groots kampvuur met een romantisch muziekje en tot in de late uurtjes veel gezelligheid in de feest/ huiskamertent; Kortom een weekend volop inspiratie voor nieuwe programma's én gezelligheid.

Wil je alleen op zaterdag of zondag langskomen? Dat kan ook. Het is mogelijk om voor een sterk gereduceerd tarief dagtickets te kopen.

Inschrijving verloopt via Scouts Online.

29836254896 76f4cb4a74 o

Schrijf je nu in!