Of wel.... Scoutiviteit Vrienden Pakket!

Wil jij samen met je vrienden het Scoutiviteit vrienden pakket ontvangen? Dat kan!
Schrijf je met minimaal 4 vrienden in voor de Landelijke Scoutiviteit en ontvang het Scoutiviteit Vrienden Pakkket.

Hoe pak ik dit aan?

1. Inventariseer wie van je scoutingvrienden met jou naar de Landelijke Scoutiviteit willen. Dit kunnen vrienden van je groep of regio zijn, maar ook van een team waar je een LLA mee organiseert.
  2. Meld alle leden van jouw vriendengroep aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Hierbij geef je de voor- en achternaam en de scoutinggroep waarvan jij of jouw vriend(in) lid is op.
    Ook vermeld je jullie onderlinge relatie (dit wordt gecontroleerd)
  3. Het inschrijven doen jullie individueel. Na aanmelden bij de organisatie dienen jullie je allemaal binnen 3 dagen in te schrijven.
  4. Doe je dit, dan ontvangen jullie tijdens de Landelijke Scoutiviteit het Scoutiviteit Vrienden Pakket

Voor het S.V.P. geldt: hoe groter de groep, hoe groter het pakket.

Maar ik ben al ingeschreven?!?

Gefeliciteerd! Je ontvangt dus al het Vroege-Vogel-VIP-Pakket!
Maar..... Je kunt ook nog in aanmerking komen voor het S.V.P!

1. Meldt jezelf met je ingeschreven en niet-ingeschreven vrienden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Hierbij geef je de voor- en achternaam en de scoutinggroep waarvan jij of jouw vriend(in) lid is op.
  2. Je moet dit dan wel vóór 15 februari doen.
  3. Ook hiervoor geldt dat iedereen die nog niet is ingeschreven dit binnen 3 dagen na aanmelden moet doen.
  4. Doe je dit, dan ontvangen jullie óók nog het Scoutiviteit Vrienden Pakket.