Ter aankleding van de Landelijke Scoutiviteit zoeken wij foto's waar duidelijk op te zien is dat scouts samenwerken/activiteiten ondernemen met niet-scouts. Denk hierbij aan een opkomst met lotus-patienten, een ontmoeting met een BN'er, een bezoekje aan een verpleeghuis, enz, enz.
De foto moet minimaal 1MB groot zijn.
Kiezen wij jouw foto? Dan wordt deze gedrukt op een doek en opgehangen tijdens de Landelijke Scoutiviteit. Om je te bedanken voor je inzet kun je jouw fotodoek direct na de sluiting van de Landelijke Scoutiviteit ophalen bij de infotent op het terrein.

Wil je meer informatie of wil jij kans maken op je eigen fotodoek? Stuur dan email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deze actie loopt t/m 10 augustus 2016