Wat is de Landelijke Scoutiviteit?

De Landelijke Scoutiviteit is hét tweejaarlijkse trainingsevenement voor alle vrijwilligers binnen scouting. De Landelijk Scoutiviteit wordt altijd in het derde weekend van september gehouden op St. Walrick. Naast een groot en interessant trainingsaanbod biedt de landelijke Scoutiviteit ook veel gezelligheid en entertainment. Tijdens de Landelijk Scoutiviteit gaat het om de inhoud, een inhoud die bijdraagt aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Belangrijk is dat de ontwikkeling een meerwaarde heeft voor jouw functie binnen de groep en positief bijdraagt aan het scoutingspel.

Uniek aan de Landelijke Scoutiviteit is dat het een All-inclusive weekend is. Naast de trainingen, het entertainment en overnachtingen (weekendticket) krijg je ook dagelijks verzorgde maaltijden. Dit is dus allemaal bij de ticketprijs inbegrepen. De enige kosten die je hebt zijn drinken en versnaperingen.

Wanneer wordt de Landelijke Scoutiviteit gehouden?

De Landelijke Scoutiviteit wordt gehouden in het derde weekend van september. Voor 2018 betekent dit van vrijdag 14 september tot en met zondag 16 september. Zet jij het vast in je agenda?

Wat moet ik meenemen naar de Landelijke Scoutiviteit?

Voor de Landelijke Scoutiviteit heb je je eigen tent nodig om te slapen en daarnaast ook bord, mok en bestek.